به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، مهدی صالحی شهردار منطقه  با بیان اینکه تدوین سیاست های مناسب و برنامه ریزی در راستای ارتقای خدمت در محلات  از رویکردهای مدیریت شهری است، گفت:‌  در سال جاری 46 پروژه توسعه محلی متناسب با برداشت های میدانی و  نظرات شهروندان و معتمدان محلی در" طرح من شهردارم" طراحی و مصوب شد .

 وی با بیان اینکه طرح "من شهردارم" بر اساس اولویت بندی پروژه‌های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای پروژه‌های محله محور و کمک به پیشرفت شهر تعریف شده است، گفت: این پروژه ها در دو بخش  مستمر و غیرمستمر مصوب و اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین هدف مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، افزود: پروژه های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، درقالب 27 پروژه عمرانی، 10 پروژه در حوزه خدمات شهری و 9 پروژه ترافیکی طراحی شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه دو با اشاره به نقش تاثیرگذار پروژه های توسعه محلی در افزایش رضایتمندی شهروندان، بیان داشت: پروژه های توسعه محلی شامل مواردی چون  بهسازی معابر شهری و روکش اسفالت،اجرای اصلاح هندسی ، بهسازی و ساماندهی بوستان ها ، زیباسازی منظر شهری ،پیاده روسازی، رفع گره های ترافیکی و... است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها که برگرفته از انتظارات بر حق ساکنان محله هاست بتوانیم نیازها و مطالبات واقعی مردم را به اجرا برسانیم.