به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه به همراه مدیر اداره بازرسی و معاونین منطقه۲۱ با حضور در سامانه نظارتی ۱۳۷ به درخواست های شهروندان ساکن در منطقه ۲۱ که بیشتر شامل موضوعات شهرسازی و خدمات شهری و عمران بود رسیدگی کردند.

پوریافر گفت: افزایش تماس های مردم نشان از رسیدگی به درخواست های شهروندان و اطلاع رسانی مطلوب و دقیق به شهروندان است. یکی از مشکلات اصلی منطقه تامین آب برای فضای سبز منطقه است که امسال به ۴۵ هزار مترمکعب آب نیاز است که تاکنون نیمی از آن تامین شده است.

در ادامه از دیگر مباحث مطرح شده در تماس های مردمی بحث آسفالت است که پوریافر گفت:  اتفاقات بسیار خوبی در منطقه رخ داده و توانسته‌ایم از ابتدای امسال تناژ خوبی از آسفالت در معابر منطقه استفاده شود.

گفتنی است، علاوه بر ملاقات های مردمی شهروندان با شهردار منطقه که در روزهای دوشنبه هر هفته در مناطق برگزار می شود شهروندان می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت ۲۴ ساعته از طریق راه های ارتباطی موجود سامانه ۱۳۷ در رابطه با حوزه های مختلف عملکردی مدیریت شهری در سامانه مذکور مطرح و ثبت نموده و موارد مدنظرشان را پیگیری نمایند.