به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این بازدید شش ساعته که معتمدان محلات نیز حضور داشتند، برنامه های اجتماعی و ورزشی محله های منطقه و نیز درخواست های معتمدان مورد بازدید قرار گرفت و برای برخی تصمیم گیری شد.

بر پایه این گزارش، محمد شیری شهردار منطقه ضمن معرفی امکانات و پتانسیل های موجود منطقه به پاره ای از مشکلات و کمبودها که برای بهبود نیاز به حمایت و همراهی شورای شهر و مدیریت شهری دارند، پرداخت و اظهار امیدواری کرد: کیفیت زندگی شهروندان مومن و ولایی منطقه با بهره گیری از امکانات رفاهی بیشتر، بهبود یابد.

براساس این گزارش، افزایش سرانه های خدماتی، فرهنگی و ورزشی، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و جمع آوری خانه های پلاک قرمز، در نظر گرفتن بسته های تشویقی به منظور افزایش ارزش افزوده در نوسازی بافت فرسوده منطقه در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و ... از جمله مهمترین موارد مورد بررسی در این بازدید بود.

شایان ذکراست، رییس کمیته ورزش شورای شهر بازدید از باب الرضای تهران را از ضلع جنوب شرقی میدان شوش آغاز و در ادامه از گذر مظاهری، شرق فدائیان اسلام( انبارها و گاراژها)، اتابک، نیروگاه برق آبی آزادگان( امکان سنجی شده) جهت انرژی پاک، بوستان آزادگان، کوشک امیرسلیمانی، جداره و رویه کانال داخل بوستان آزادگان، مسگر آباد، مسعودیه ، شهرک کاروان و خاورشهر دیدن کرد.