به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گقت: به ابتکار اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و در راستای فعالیت های خلاقانه، نمایشگاهی با عنوان چهار فصل زندگی به منظور ارائه خدمات سلامت محور به قشر های مختلف مردم  در نگارخانه شرق تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۷ تیر ماه ادامه می یابد. 

او با بیان اینکه، از آنجا که گذران زندگی مانند تغییر فصول است ، این نمایشگاه نیز با عنوان چهار فصل زندگی نامگذاری شد ، افزود : غرفه های این نمایشگاه نیز با عنوان کودکی، نوجوانی ، جوانی و سالمندی فعالیت کرده و هر یک متناسب با سن مراجعان ، خدمات سلامت محور ارائه کنند. 

به گفته شهردارمنطقه ۱۳، انواع بازی های فکری و رایانه ای برای جوانان و نوجوانان، انتقال پیام سلامت توسط عروسک های تن پوش به کودکان و چکاپ وضعیت سلامت سالمندان و.. از خدمات سلامت محور نمایشگاه چهار فصل زندگی است . 

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: از آنجا که جمعیت از موضوعات کلیدی و محوری جامعه است، جوانی جمعیت نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: چکاپ سلامتی با ارائه ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه و روانشناسی به طور رایگان اجرایی می شود.

وی افزایش آگاهی شهروندان از مسایل مختلف بهداشتی و همچنین ارتقای فرهنگ سلامت مردم  را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و خاطر نشان کرد : میز تغذیه سالم ، اجرای سرود توسط کودکان، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از بخش های مختلف این نمایشگاه است .