به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اهمیت ارتقای کیفی خدمت رسانی و امکان دسترسی مناسب به خدمات درمانی افزود: جمعیت این منطقه با در نظر گرفتن حریم حدود 300 هزار نفر است و در پیش بینی طرح جامع به 430 هزار نفر افزایش خواهد یافت که نیازمند ارتقاء سرانه های بهداشتی و درمانی و به طور ویژه احداث بیمارستان است.

ضمن اینکه باید از هم اکنون برنامه ریزی برای راه اندازی بخش های مختلفی چون سی تی اسکن، رادیولوژی،داروخانه شبانه روزی، آزمایشگاه و ... در این مرکز داشته باشیم .

فرهادی بیان کرد: با توجه به ظرفیت زمین های موجود در این محدوده با دانشگاه های علوم پزشکی و بقیه الله و خیرین فعال در حوزه بهداشت و درمان جلسات متعددی برای احداث بیمارستان برگزار شده است .

ضمن اینکه مصوبه ای از کمیسیون ماده 5 برای اختصاص یک هکتار زمین به منظور ساخت اولین بیمارستان در منطقه 19 اخذ شده است.

به گفته این مسئول جوانی جمعیت در این محدوده یک ظرفیت مهمی محسوب می شود که نیازمند آن است پایش سلامت روان، جسمی،دندانپزشکی و ... به صورت مستمر به منظور کنترل و پیشگیری از بیماری ها انجام شود.

تکمیل شبکه فاضلاب شهری برای جلوگیری از انتشار انواع بیماری ها در بخش هایی از ناحیه سه از دیگر سخنان فرهادی در این برنامه بود.

در ادامه امیر نورمحمدی مدیر عامل شرکت شهر سالم ضمن قدردانی از پیگیری های مدیریت شهری منطقه 19 گفت: 

امید است با افتتاح بخش دندانپزشکی بتوان قدمی در راستای خدمت رسانی شایسته‌تر به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها برداشت شود.

مدیر عامل شرکت شهر سالم خاطر نشان کرد: به منظور توسعه درمانگاه شهدای نعمت آباد ظرفیت هایی برای انجام طب کار، کنترل سلامت همکاران و بخش های دیگر در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.