به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شرفی در این خصوص اظهار کرد: در آستانه ماه محرم و استقبال از مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان(ع)، نصب ۲۰ عدد المان سازه حجمی، نصب ۴۵ تخته بنر پرتابلی توسط عوامل زیباسازی این منطقه در معابر شهری به نمایش در آمده است.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های این معاونت همزمان با ایام محرم و صفر در این منطقه افزود: اداره پسماند شهرداری منطقه۲۲ نیز به دو روش آموزش تفکیک پسماند تر و خشک به مسئولان هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و همچنین ارائه مخازن و نایلون‌های مورد نیاز برای جمع آوری پسماندهای تر و خشک به آنها اقدام به فعالیت خواهد کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ نیز دراین خصوص بیان کرد: تمامی مخازن پسماندی که در اطراف هیئت‌ها و مساجد قرار دارند در اولویت پاکسازی و شستشوی مداوم قرار خواهند گرفت و همچنین به محض پایان رسیدن مراسم عزاداری در مجموعه های گوناگون، عوامل حوزه خدمات شهری پاکسازی محیط مورد نظر را با نظارت شهرداران نواحی شش گانه منطقه انجام خواهند داد.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی از هیئت‌ها و مساجد سطح منطقه در ایام محرم حضور بالایی از جمعیت را در برنامه‌های مذهبی‌شان خواهند داشت؛ خدمات رسانی به این مجموعه‌ها به شکل ویژه‌تری صورت می گیرد و گاها نیروهای خدمات شهری در زمان برگزاری مراسم نیز در این مجموعه‌ها جهت خدمت‌رسانی مستقر هستند.