به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به توسعه رویکرد مسجد محوری با محوریت هر محله یک مسجد گفت: ۱۳ مسجد منطقه در اولویت طرح اوقات فراغت " شهید آرمان علی وردی" هستند که با مشارکت نوجوانان و جوانان در بستر مسجد و استفاده از ظرفیت‌های  موجود محلات از جمله  مدارس و سرای محلات اجرایی می شود. 

به گفته او، برنامه های اوقات فراغت طرح تابستانه شهید آرمان علی وردی شامل موضوعات آموزشی- علمی، مذهبی- قرآنی، ورزشی، جهادی، جشنواره رسانه، فضای مجازی و ... است و در قالب طرح، دوره، پویش و جشنواره برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.  

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص جلسه توجیهی طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» افزود: این نشست با حضور مدیر حوزه علمیه تهران، نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی مساجد در محل سالن جلسات پایگاه مدیریت بحران برگزار شد و کلیات این طرح و نحوه اجرای آن برای اجرایی شدن هر چه بهتر طرح تشریح شد. 

درحاشیه این طرح که برای نخستین بار با محوریت مساجد برگزار شد، ابوذر حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ با بیان اینکه مساجد، پرچمدار طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» هستند، خاطرنشان کرد: در اوقات فراغت تابستان در هر محله یک مسجد با توجه به معیار‌هایی که به امر قرآن کریم و دیگر موضوعات فرهنگی مرتبط است انتخاب شده و به زودی ، ۱۳ مسجد منطقه میزبان و محور این طرح می شوند . 

 در پایان مراسم؛ اولین نشان ۱۳ به ابتکار اداره فرهنگی به پاس حضور و مشارکت در اجرا و ارتقا مولفه های فرهنگی منطقه به یکی از پیر غلامان اهل بیت ، مداح و ذاکر اهل بیت در شب اول محرم  اهدا شد.