به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، ظهر امروز، سه‌شنبه، 3 مردادماه، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه 12 در دفتر شهردار منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار که مدیر بنیاد شهید مناطق 12، 13 و 14 و معاونان شهردار منطقه 12 نیز حضور داشتند، نخست اصحاب کریمی ضمن عرض تسلیت و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به ارائه گزارشی در مورد وضعیت و آمار شهدا، جانبازان و ایثارگران تهران بزرگ پرداخت و درباره اقداماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برای خانواده‌های آنان انجام داده، همچنین برنامه‌های آتی این بنیاد در این حوزه سخن گفت.

کریمی همچنین با اشاره به شورای هماهنگی ایثارگران بیان کرد: این شورا در اصل با هدف جلوگیری از موازی‌کاری‌های در مورد ارائه خدمت به جامعه ایثارگران تشکیل شده و همه دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت مسؤولیت‌هایی دارند که باید در این شورا احصا شود.

انارکی محمدی ضمن خیرمقدم به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران از اعلام آمادگی همه‌جانبه شهرداری منطقه 12 در حوزه ایثارگران خبر داد و گفت: ما خود در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران موظف می‌دانیم و به عنوان نماینده دولت در این حوزه آماده پاسخ‌گویی به خانواده‌های این عزیزان هستیم.

شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت متشکل از بنیاد شهید، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران است و برگزاری جلسات مشترک و نظارت بر اجرای مصوبات را در دستور کار خود دارد.