به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همزمان با هفتمین روز از ماه محرم و در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان، نوجوانان و جوانان در سطح منطقه شش به منظور تجدید بیعت با شهیدان نوجوان دشت کربلا در مسجد جامع امام صادق (ع) گرد هم آمدند.

وی ادامه داد: ایجاد حال و هوای دلدادگی به امام حسین (ع) در سطح شهر را باید با همراهی کردن با هیئات و مساجد برای راه اندازی کاروان های عزاداری سوگواری سالار شهیدان در شهر نمایان تر کنیم.

روحانی خاطر نشان کرد: در دورانی که دشمنان تلاش می کنند تا با تهاجم فرهنگی، حضور جوانان را در مراسم و مجالس عزاداری امام حسین (ع) تضعیف کنند باید تلاش کنیم نوجوانان را بیش از پیش با نهضت عاشورا، پیام ها و پیامدها آن آشنا سازیم .

به گفته شهردار این منطقه نوجوانان عاشورایی ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه سوم مرداد ماه از خیابان نادری واقع در منطقه شش شروع به حرکت به سمت مسجد جامع امام صادق (ع) کردند و در مسیر پیاده روی به عزاداری برای سالار شهیدان پرداختند و تجمع بزرگ عزاداران نوجوان در مسجد جامع امام صادق (ع) شکل دادند. ویژه برنامه نفس های حسینی در قلب پایتخت برگزار شد

روحانی همچنین با اشاره به برنامه ای دیگری که روز سه شنبه در سطح منطقه اجرایی شد گفت: اداره بانوان معاونت اجتماعی به منظور تعمیق فرهنگ بزرگ عاشورا و پاسداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) مراسمی تحت عنوان نفس های حسینی را با حضور اعضای باشگاه نفس های تازه شهر (مادران وشیر خوارگان ) در حسینیه بزرگ فاطمیه تهران برگزار کرد .