به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۳ در این نشست که با حضور روسای ادارات دو اداره کل و معاونین و مدیران منطقه ۳ برگزار شد، گزارش وضعیت بودجه و اعتبارات منطقه ، پیشرفت فیزیکی و وضعیت پروژه های منطقه و وضعیت عملکردی منطقه توسط این دو اداره کل ارائه شد .

شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال بیش از انتظار شهروندان منطقه ۳  از طرح من شهردارم اظهار داشت  ؛ با توجه به اینکه اجرای این پروژه ها به درخواست و انتخاب  شهروندان انجام شده مباحث مربوط به اعتبار آنها نیز در  اولویت شهرداری قرار دارد.

امیرآبادی مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و روند و  وضعیت عملکردی منطقه را طی ۳ سال گذشته خوب  ارزیابی کرد و اظهار داشت ؛ هدف از انجام اینگونه ارزیابی ها شناخت نقاط قوت و ضعف مناطق است و امیدواریم مناطق از این فرصت در جهت شناخت موارد قابل بهبود تلاش کنند.  

جوانی شهردار منطقه نیز طرح من شهردارم را از طرح های ارزشمند و ماندگار شهرداری تهران برشمرد و اظهار داشت ، پروژه های طرح من شهردارم از اولویت های‌ منطقه است که انشاا... طبق وعده و زمانبندی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.