به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، رضا محمدی با اشاره به اینکه در این طرح طی هر هفته به صورت قطعی تمامی سطح مناطق 22گانه یکبار به صورت کلی نظافت می شود، توضیح داد: با تقسیم هر ناحیه از هر منطقه به 7 پهنه و با اختصاص هر روز هفته به یک پهنه، با بسیج تمامی امکانات ناحیه، نظافت و رفت و روب در یک محدوده خاص بطور ویژه انجام می­شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه باید تمامی مخازن زباله و اطراف آنها شستشو و گندزدایی شده و نظافت کامل انهار در دستور کار قرار گرفته و تعمیر و نوسازی مخازن فرسوده انجام شود، تصریح کرد: شهروندان باید ظرف مدت یک ماه تغییر در سطح نظافت و رفت و روب را احساس کنند و باید با برنامه ریزی چندماهه به سطح قابل قبول و مطلوب در نگهداشت شهر برسیم.

وی افزود: این طرح به صورت مستمر در سطح مناطق 22 گانه اجرا خواهد شد و به صورت پیوسته توسط ناظران سازمان مدیریت پسماند مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت.

محمدی ادامه داد: آدرس های نواحی به صورت پهنه بندی 7 گانه در سایت سازمان مدیریت پسماند بارگذاری و روز مشخص نظافت هر محدوده در آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: هم شهروندان و هم اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و همچنین دستگاه های نظارت می توانند این پهنه ها را پایش و در صورت مشاهده عدم نظافت و شستشو و یا عدم اهتمام و دقت کافی در اجرای این طرح مراتب را به اطلاع ما برسانند تا ضمن رسیدگی عاجل به وضعیت آن محدوده با پیمانکاران خاطی برخورد شود.