به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، مراسم تکریم معاون خدمات شهری با حضور مهدی هوشیار مشاور مدیرعامل و محمد کیخا معاون امور فرهنگی و اجتماعی و رئیس حوزه ریاست سازمان برگزار شد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی امید آقایی، محمدرضا افخم از پرسنل باسابقه و خوشنام سازمان مسئولیت این حوزه را بر عهده گرفت.

همچنین مراسم تکریم سید علی‌اکبر علوی معاون مالی و اداری سازمان مدیریت پسماند با حضور رضا محمدی مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان برگزار و حسن کبیر زاده نائینی به‌جای ایشان به‌عنوان معاون مالی منصوب شد.

محمدی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های آقایی و علوی گفت: برای رسیدن به اهداف سازمان نیاز به تزریق خون تازه‌ای به پیکر مجموعه احساس می‌شد و از معاونان جدید انتظار زیادی دارم. مقرر شد آقای افخم که فردی باتجربه و باسابقه است با فوریت ناوگان خودرویی سازمان را ارتقا داده و شرایط اورهال ماشین‌آلات سازمان را به‌سرعت فراهم کند. آماده‌کردن گزارش دقیق و صحیح از وضعیت ماشین‌آلات تخصصی سازمان و همچنین ظرفیت ناوگان خودرویی سازمان در ایام برف‌روبی جزئی از انتظارات مدیرعامل سازمان از حوزه معاونت خدمات شهری خواهد بود.

محمدی ادامه داد:  از کبیر زاده هم که از نیروهای خوش‌فکر و جوان است می‌خواهم در راستای ایجاد و تحقق درآمد پایدار سازمان برنامه‌ریزی ویژه کرده و این مهم را به‌عنوان اولین اولویت در دستور کار قرار دهد. باید از بیت‌المال به نحو شایسته حراست و صیانت شود و در مسیر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها حرکت کنیم.