به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، نشست شورای راهبری پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی با حضور "هادی حق‌بین" سرپرست معاونت فنی و عمرانی، "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران و "محمدصادق خیرخواه" مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برگزار شد تا آخرین مراحل تکمیل و آماده‌سازی فاز نخست این معبر بزرگراهی به دقت پایش و ارزیابی شود.

در این نشست که "عبدالمهدی حسینی" مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت فنی و عمرانی نیز حضور داشت، راهکارهای اجرایی در خصوص رفع معارضات باقیمانده تاسیساتی از قبیل لوله گاز معارض با مسیر کندروی جنوبی پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اجرای عملیات زیرسازی در مسیر کندروی شمالی، تامین روشنایی مسیر بزرگراه، اجرای فضای سبز، نصب تابلوها و علائم ترافیکی و اجرای لایه نهایی روکش آسفالت در مسیرهای تندروی بزرگراه از جمله اقدامات در حال اجرا به منظور تکمیل فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی است که در نشست فوق ضمن ارائه گزارش‌های کارگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، متعاقب برگزاری نشست شورای راهبری پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی از مقاطع مختلف این پروژه بزرگراهی بازدید کرد.

گفتنی است فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی که به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد، شامل مسیری 3700 متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان(الغدیر) است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این معبر بزرگراهی، حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود.