به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر " با اعلام خبر فوق گفت: این شهرک که جمعی از اساتید و بازنشستگان دانشگاه تهران و نیز سایر شهروندان ساکن هستند به دلیل فرسودگی و قدمت ساخت، نیاز مبرم به اجرای طرح نگهداشت و نوسازی دارد و که این امر با تلاش و اجرای مستمر به نتیجه خواهد رسید.

پوریافر در ادامه گفت: در اجرای این طرح آبیاری ۳۰۰هزار متر مربع، لوله آب خام به طول یکهزار و ۲۵۰، رفع خطر و خشکه زنی درختان، به زارعی (نخاله کشی، علف کشی، علف زنی و.. ) صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: مخازن ۱۸عدد، تعویض مخازن مستهلک با نو ۵ عدد، جمع آوری سگ های بلاصاحب ۶ قلاده، طعمه گذاری جانوران موذی ۳ کیلو، رفت و روب و لایروبی انهار و نظافت باغچه ها ۲۰۰۰۰ متر طول، شست و شوی ایستگاه های اتوبوس ۱۶ عدد از جمله اقدامات دیگر در شهرک مسکونی شهرک دانشگاه تهران است.

شهردار منطقه ۲۱ در پایان گفت: با هدف رضایتمندی شهروندان لوله کشی آب خام ۶۵۰ متر مربع، رفع خطر و خشکه زنی درختان ۶۳ اصله، پاکسازی و همسان سازی جداره های شهری ۲هزار و ۷۰۰ متر مربع، رنگ آمیزی جداول ۵۰۰ متر طول، رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابرات ۲۵ عدد در این شهرک صورت گرفت.