به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان گفت: مزار شهدای گمنام بوستان والفجر میعادگاه عاشقان و دلدادگان سه شهید گمنام 23،26و 28 ساله دوران دفاع مقدس می باشد که در عملیاتهای رمضان، بیت المقدس5 و خیبر به فیض شهادت نایل آمده و در سال ۹6 مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)رجعت و به خاک سپرده شدند.

او با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام است، افزود: قبور شهدای گمنام از برکات این منطقه است که بوستان ها را متبرک کرده اند و این قبور به محل دعا و مناجات و نیز پایگاهی برای انجام مراسم فرهنگی و مذهبی تبدیل شده و حال و هوای خاصی به بوستان ها داده است.

شهردار منطقه با تقدیر از بانیان مردمی در ساخت مقبره الشهدا گفت: شهرداری نیز به سهم خود از این مشارکت مردمی حمایت خواهد کرد.

شیری با اشاره به مراحل پایانی احداث مقبره الشهدای بوستان والفجر گفت: سقف فضایی شکل این پروژه نصب و عملیات احداث شبستان به اتمام رسیده و مراحل اجرای کتیبه با طرح های اسلامی و اسماء متبرکه به زودی آغاز می شود. براساس این گزارش، سازه مقبره الشهدای بوستان والفجر دارای ۱۸ ستون و به سبک معماری اسلامی بوده که هزینه اولیه آن با مشارکت خیرین و مردم تامین شده و حوزه بسیج ۳۳۱ محمد بن عبدالله (ص) و معتمدین محله والفجر و امنای مقبره الشهداء از بانیان ساخت آن هستند.