به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 ، علوی در سخنانی در این رابطه گفت: تجهیز و واگذاری فضایی به سمن های فعال شهر تهران می تواند اتفاق خوبی به جهت حضور فعال تر این سازمان در شهر تهران باشد و خوشحالیم که واگذاری این فضا به مجموعه های مردمی شهر می تواند زمینه ساز اثرگذاری و حضور فعال تر آن ها در جامعه و در کمک به مدیریت شهری شهر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: با توجه به برخورداری بوستان سمن ها از نوع پوشش گیاهی و فضاهایی که در این مجموعه طراحی شده می تواند در بازه های زمانی متفاوت پذیرای حضور گروههای فعال شهر تهران باشد و امیدواریم با تکمیل بیشتر زیرساخت های این بوستان در اسرع وقت، بتواند بیش از پیش شرایط حضور هر چه بیشتر و بهتر سمن ها،گروههای جهادی و داوطلب شهر تهران را مهیا سازد.

علوی یادآور شد: بنظر بنده بواسطه بافت و ویژگی‌های جغرافیایی که منطقه 22 دارد فعالیت سمن ها و انجمن ها و گروههای داوطلب می تواند در آن  راحت تر باشد چرا که برخی از این بافت ها در این منطقه در حال شکل گیری است و طبیعتا پذیرش آن برای موضوعاتی که سمن ها پیگیری می کنند قابل قبول تر خواهد بود.

وی گفت: همچنین مسئولین و مدیران شهری منطقه نیز می‌توانند در همراهی و همکاری با این تشکل ها پیشقدم شوند؛ همانگونه که عملیات کلنگ زنی ساختمان اوتیسم به همت و تلاش این نهادها و مجموعه مدیریت شهری طی ماههای گذشته انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سازمان های مردمی فعال حاضر در منطقه 22 بواسطه نزدیکی به این فضا و فاصله زمانی کمتر برای استفاده از این مجموعه در اولویت خواهند بود؛ اما پیش بینی ما بر اینست با توجه به ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد، تمامی سازمان های مردم نهاد شهر تهران در این مجموعه حضور پیدا خواهند کرد.