به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تورج فرهادی افزود: بزرگداشت روز پزشک با هدف پاسداشت مقام و منزلت پزشکان،ترویج فرهنگ ارائه خدمات جهادی و تکریم پزشکان ایثارگر و داوطلب با شعار " ایستاده ای تا امید بماند "  برگزار می شود.

او با اشاره به فرهنگ ایثار و نوع دوستی پزشکان که در قالب دو تیم جهادی تخصصی به 200 شهروند در ناحیه 4 و نعمت آباد خدمت رسانی کردند گفت: در این هفته نیز خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان کم برخوردار با مشارکت گروه جهادی نورآوران سلامت در محله عبدل آباد و  خدمات سلامت در کوره پزخانه دولتخواه مستقر می شود.

ضمن اینکه خدمات رایگان پزشکی شامل تست قند و فشار خون، ویزیت و غربالگری شاخص توده بدنی در خانه‌های سلامت محلات این منطقه نیز ارائه می شود.

فرهادی بیان کرد: مسابقه ای با عنوان " خاطرات من با پزشک محله " ویژه کودکان در منطقه برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: استقرار میزهای خدمات سلامت و ارائه خدمات گسترده غربالگری در محلات برای افراد آسیب پذیر از جمله سالمندان و کودکان، ارائه خدمات رایگان ویزیت تخصصی پزشکی در درمانگاه منطقه با ارائه معرفی نامه، بازدید از درمانگاه های شهرداری منطقه، تقدیر از پزشکان، نصب بنرهای اطلاع رسانی و انتشار طرح های گرامیداشت هفته پزشک در فضای مجازی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.