به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق‌لطفی" در جریان بازدید هفتگی از روند پیشرفت فاز دوم مرکز اقامتی- درمانی یاورشهر 9 بر ضرورت افزایش سرعت و کیفیت عملیات اجرایی پروژه تاکید و اضافه کرد: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران کار تکمیل این مرکز را با تمام ظرفیت اجرایی و به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت فاز دوم مرکز یاورشهر 9 به دقت پایش خواهد شد، از دست‌اندرکاران اجرایی پروژه خواست گزارشات مربوط به وضعیت اجرایی پروژه را به صورت هفتگی تکمیل و بروزرسانی کنند.

در جریان این بازدید که با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران صورت پذیرفت، گزارشی از روند پیشرفت پروژه ارائه و در خصوص راهکارهای رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است احداث مرکز اقامتی- درمانی یاورشهر 9 در محدوده منطقه 4، حسب ماموریت محوله از سوی قرارگاه اجتماعی شهر تهران مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های نگهداری و مهارت آموزی معتادان متجاهر در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفت و فاز نخست آن در مهرماه سال 1401 به بهره برداری رسید. فاز دوم پروژه به مساحت 3000 متر مربع و با زیربنای 6000 متر مربع در حال اجرا بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه سال جاری آماده بهره‌برداری شود.