به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حرکت بی نظیر شیعیان جهان در این روزها افزود: چندین میلیون انسان به عشق سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) به این بارگاه ملکوتی مشرف می شوند.

او ادامه داد: حرکت شهدا در امتداد مسیر و با رویکرد امام حسین (ع) بوده و آنها با رشادت و فداکاری هایشان برگ زرینی را در تاریخ میهن عزیزمان رقم زدند به گونه ای که شرایطی را فراهم کردند تا ما در سایه امنیت و آرامش در این کشور زندگی کنیم. 

 شهردار منطقه گفت: جوانان ما با ایثار، یکپارچگی و انسجام ارزش های معنوی ایجاد کردند که در واقع آنها با خدا و برای دین خدا قدم برداشتند و پاداش آنها بهشت خواهد بود.

فرهادی ضمن یادآوری فداکاری شهدا در عرصه های مختلف ایمنی،سلامت، امنیت، مدافع حرم و... بیان کرد: طی روزهای گذشته دو تن از همکاران عزیز و دو نیروی معزز از فراجا در راه مبارزه با مافیای ساخت و ساز غیر مجاز جان خود را فدا کردند تا به آرامش و ایمنی شهروندان خدشه ای وارد نشود، یاد و نام این عزیزان را پاس می داریم .

براساس این گزارش اولین آیین یادواره شهدای منطقه 19 در قالب نواحی با اجرای گروه سرود دسته جمعی، راوی جبهه های جنگ، مداحی، سخنرانی، عزاداری، قرائت وصیت نامه شهدا و تقدیر از خانواده های معظم شهدا همراه بود.