به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در بازدید از سوله های احداث شده در قرارگاه مرزی شلمچه که با حضور حسین نظری رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران انجام شد با اعلام خبر فوق گفت: این زمین طی دو ماه گذشته به شهرداری منطقه یک تحویل شد و توفیق داشتیم تا در این مدت کوتاه دو سوله اسکان زائر در قالب حسینیه شهید جهان آرا و شهید دقایقی را در آن احداث کنیم.

او ادامه داد: سال گذشته بزرگترین نیاز زائران حسینی محل اسکان سرپوشیده و خنک بود که خدا را شکر با تحویل زمین این دو سوله به متراژ ۲ هزار مترمربع با فضاسازی مناسب برای استراحت زائرین فراهم شده است که علاوه بر میزبانی گذری زائران کربلای حسینی، ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ زائر را نیز دارد. 

صباغ ادامه داد: در کنار محل اسکان زائر دو موکب فرهنگی و پذیرایی نیز با حضور نیروهای مردمی و جهادی در حال خدمات رسانی هستند که نیازهای زائران در این محور را برطرف می کنند.

شهردار منطقه یک در پایان از حضور حسین نظری رئیس کمیته خدمات شهری کشوری و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و همراهان در این قرارگاه مرزی قدردانی کرد.