به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه و مسئول قرارگاه کربلا با اعلام آمادگی کامل این قرارگاه برای خدمت رسانی به زائرین گفت: موکب فرهنگی محبان الرضا علیه السلام از نهم شهریور ماه خدمت رسانی به زائران را در شارع روضتین آغاز خواهد کرد.

آمادگی کامل برای خدمت رسانی به ۵۰۰۰ نفر زائر ابا عبدالله حسین (ع)

شهردار  منطقه در ادامه با اشاره به اینکه امکانات زیرساختی لازم برای خدمت رسانی حداکثری به میهمانان ابا عبدالله الحسین (ع) با کمک گروه های مردمی و جهادی فراهم شده است گفت: شرایط لازم برای اسکان ۵ هزار نفر در ایام اربعین با نصب کولر های صنعتی و شید گلخانه ای بر روی فضای حسینیه به منظور ایجاد سایه بان برای کاهش دما فراهم شده است.

روحانی در تشریح سایر اقدامات صورت گرفته در موکب محبان الرضا علیه السلام اذعان داشت: راه اندازی خشکشویی برای شست و شوی لباس خدام و زائرین، راه اندازی ٢ دستگاه دیزل جنراتور و دستگاه تصفیه آب و ٢ دستگاه یخساز طبیعی و همچنین هماهنگی برای حضور یک دستگاه تریلی یخچال دار از جمله اقدامات این موکب در فراهم سازی زیرساخت های خدمت رسانی است.

از تولید روزانه ۵ هزار شربت تا پخت ٣٠٠ هزار پرس غذا برای پذیرایی از زائران

شهردار منطقه گفت: این موکب روزانه تولید ۵ هزار شربت لیوانی بسته بندی شده و پخت در مجموع ٣٠٠ هزار پرس غذا را در برنامه های خدمت رسان خود دارد.

 بنابر گفته روحانی برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله اجرای گروه سرود و توزیع بسته های فرهنگی نیز در دستور کار موکب الرضا علیه السلام قرار دارد.