به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر گفت:  همه ساله به مناسبت چهلمین روز از شهادت سالار و سرور شهدا ، مولای عاشقان، حسین بن علی (ع) سیل عشاق حسینی برای زیارت از مرزهای زمینی و هوایی راهی کربلا می‌شوند تا هر یک به اندازه ظرفیت وجودی خود از دریای مکتب حسینی بهره‌مند شوند. 

او ادامه داد: در این میان هرساله افرادی نیز با آرزوی زیارت حرم مولایشان در شهر و دیار خود جامانده و مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر خود برگزار می کنند.

کمالی زاده گفت: بر همین اساس، با توجه به اهمیت موضوع دستگاه‌های گوناگون از جمله شهرداری منطقه۴ برای ارائه خدماتی در خور شهروندان با ظرفیت و توان قابل توجهی به میدان می‌آیند تا خدمت‌گزار جاماندگان اربعین حسینی باشند.

او خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری منطقه ۴ با  همکاری نیروهای جهادی این منطقه و مشارکت فرهنگسرای سلامت با ۱۴ موکب و فرهنگسرای اشراق با 23 موکب با غرفه های مختلف خدماتی همچون توزیع پوستر، سربند ائمه، فلش کارهای زیارت اربعین، روایت عاشورا، سی دی آوای آسمانی تحت عنوان کودکان عاشورایی، اهدای لوازم التحریر ، توزیع بسته های فرهنگی و جوایز به کودکان  در خدمت جاماندگان اربعین حسینی خواهد بود.

کمالی زاده ادامه داد: همچنین خدماتی از جمله میز حس خوب برای کودکان با پیام های اربعینی، موکب های پذیرایی صبحانه، میان وعده و غذای گرم، اجرای میدانی سرود و تواشیح، طرح عفاف و حجاب و ... به جاماندگان اربعین سالار شهیدان ارائه می شود.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امیدواریم که سالار شهیدان اقدامات ناچیز این منطقه را به عنوان عضوی از جاماندگان اربعین حسینی پذیرا بوده و ما را لایق درگاه پاک و مقدسش بداند.