به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: مراسم راهپیمایی امسال چهارشنبه 15 شهریور ماه مصادف با روز اربعین حسینی با شعار "حیاتنا الحسین-جانم حسین" از ساعت 6 صبح از میدان امام حسین (ع)آغاز و پس از طی مسیر مشخص شده در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به پایان می‌رسد.

به گفته او، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم و نیز خدمات رسانی شایسته به راهپیمایان روز اربعین و زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حوزه های مربوط به ترافیک، خدمات شهری و اجتماعی اتخاذ شده است.

شهردار منطقه افزود : بیش از ۶۶ موکب پذیرایی و فرهنگی با مشارکت نیروهای جهادی و مردمی، بسیج مالک اشتر، سرای محلات و فرهنگسرای خاوران و ... در مسیر 2 و نیم کیلومتری میدان خراسان تا میدان شوش برای میزبانی از عزاداران حسینی و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) مهیا شده است.

شهردار باب الرضای پایتخت به انجام اقدامات و تمهیدات ترافیکی لازم به منظور تردد روان در روز اربعین اشاره کرد و گفت: جانمایی پارکینگ، آمادگی مساجد و مدارس در محدوده مسیر پیاده روی، فضا سازی محیطی مسیر، حضور نیروهای امدادی و اکیپ های خدمات رسان اداره مدیریت پسماند ، مهیا سازی فضا جهت برگزاری نماز جماعت ازسایر اقدامات انجام شده برای برگزاری این رویداد عظیم است.