به گزارش اکونا پرس،

مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جریان یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران از مردم برای حضور در حماسه اربعین حسینی تشکر و تقدیر کرد و گفت: امسال حضور چشمگیر و با جمعیت بیشتر و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.

پیرهادی همچنین از همه کسانیکه در این مسیر قدم گذاشته و خدمت ارائه کردند تشکر کرد و افزود: از مردم عراق به واسط مهمان نوازی کریمانه تشکر و قدردانی می کنیم .

این عضو شورای اسلامی شهر تهران از اقدامات معاونت خدمات شهری و مناطقی که در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق، زرباطیه، ریندان و میرجاوه و مشارکت ۱۳۳۰ پاکبارن‌و‌ ۲۸۰ آتشنشان ، به منظور سلامت، رفاه و ایمنی شهروندان تشکر کرد.

وی افزود: ۱۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش نشان نیز در شهرهای زیارتی عراق حضور داشتند که برای رفاه و سلامت شهروندان اقدامات مناسبی انجام دادند که قابل تقدیر است .

وی با اشاره به نقش سایر شهرها در اربعین اظهار داشت: ماموریتی هم وزارت کشور به کمیته خدمات شهری کشوری با مسئولیت معاون خدمات شهری شهرداری تهران داده بود که ایشان از خدمات شهرهای مختلف کشور برای با اول به این گستردگی استفاده کردند.

پیرهادی با اشاره به علاقه مندی برخی شهرها برای ارایه خدمات به زائران اربعین ادامه‌داد: 

 برای سالهای بعد می توان برای این شهرها هم ظرفیتی را در نظر گرفت تا مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به بازدید از شهرهای زیارتی عراق گفت: کارهای خوبی در این شهرها و‌مرزها انجام شد که جای تقدیر دارد؛ در شهر نجف همه چیز خوب بود و در شهر کربلا از سه فضایی که شهرداری داشت ، یک فضا نیازمند برخی تغییرات است.

وی همچنین از حوزه های فرهنگی و اجتماعی و پرسنل شهرداری تهران که ایستادند و در  راهپیمایی جا ماندگان اربعین و عزاداران حسینی خدمت کردند، نیز تشکر کرد .

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره فوت سه کارگر در آراد کوه نیز گفت: عصر امروز سازمان پسماند گزارشی  در این خصوص ارایه و ابعاد آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره موضوع hse نیز اظهار داشت: در این خصوص نامه ها و پیگیری های بسیاری انجام داده ایم و شهردار تهران نیز دستور لازم را ارایه کردند و تا حدود یکماه آینده نظام نامه Hse به شورا جهت اعلام نظر  ارسال می شود.