به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: دومین آیین یادواره شهدای منطقه ۱۹ در قالب نواحی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع)، هفته دفاع مقدس و در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد بزرگمردانی که جان خود را در راه آرمان‌های این انقلاب فدا کردند برگزار می شود.

به گفته این مسئول یادواره شهدای ناحیه یک منطقه ۱۹ با اجرای گروه سرود دسته جمعی، راوی جبهه های جنگ، مداحی، سخنرانی، عزاداری، قرائت وصیت نامه شهدا و ... همراه است.

شهردار منطقه در تشریح اقدامات لازم در راستای تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران طی شش ماهه اخیر به دیدار با 136 خانواده شهدا و تجلیل از آنها، 230 مورد رسیدگی به درخواست های ایثارگران شهروندی در حوزه شهرسازی، درآمد و ...، نام گذاری و پلاک کوبی به نام دو شهید گرانقدر عزیز الله سلیمانی و اسمعیل رستمی، 23 مورد غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، 9 مورد اعزام  خانواده های شهدا و ایثارگران به اردو های زیارتی و سیاحتی، توزیع ۷۰۰ سبد کالا در بین این اقشار در نواحی پنجگانه، تجلیل از 53 نفر از ایثارگران شاغل و برگزاری ۴۰ مورد نشست صمیمی با آنها، راه اندازی ایستگاه رادیو ایثار در راستای خوانش زندگینامه شهدا، تشییع شهید مدافع حرم محمد جعفری گنجی  ... اشاره کرد.