به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهبود فضای بصری شهر در افزایش شور و نشاط دانش آموزان بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید به منظور آماده سازی مدارس تاکنون 250 هزار متر مربع عملیات شست و شو محوطه، جداره ها، نما، درب و تابلو در 38 مدرسه انجام شده و تا پایان اجرای طرح در سایر مدارس نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین نسبت به گندزدایی 360  چشمه سرویس بهداشتی داخل مدارس،لایروبی 6 هزار متر مربع انهار مقابل مراکز آموزشی، امحای پوستر ها و برچسب بر روی جداره های این مراکز به مساحت بالغ بر 100 متر مربع و جمع آوری 15 کامیون خاک و نخاله تعمیرات مدارس  اقدام شده است.

به گفته این مسئول در راستای کنترل نظافت پیرامونی مدارس 15 مخزن نو مقابل این مکان ها تعبیه و به همین تعداد نیز زیر مخزنی رنگ آمیزی شده است .

شهردار منطقه با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی نواحی پنجگانه خدمات رسانی به شکل موثری در اطراف مدارس پوشش داده می‌شود اظهار کرد: رسیدگی به فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر منتهی به آنها، شستشوی جداول معابر منتهی به مدارس، مبارزه با جانوران موذی، توزیع کیسه‌های جمع آوری پسماندهای خشک و مخازن و کارتن پلاست نصب پرچم ایران و... نیز درحال انجام است.