به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "زهرا شمس احسان" رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و "ناصر امانی" دیگر عضور این شورا ضمن حضور در کارگاه پروژه‌های احداث تونل جمع‌آوری کارگاه TBM و هدایت آبهای سطحی محدوده بزرگراه فتح، مرمت کانال قلقلی و آزادسازی بستر و بهسازی رودخانه فرحزاد (کانال شایق)، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات شرکت خاکریزآب به منظور مدیریت رواناب ها و محافظت از شهر مقابل خطر سیلاب قرار گرفت.

در این بازدید که مهندس "حمید نجاری اصل" مدیرعامل شرکت خاکریزآب و تنی چند از مدیران ارشد با همراهی دو عضو شورا، گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های یادشده ارائه کردند.

در نشستی که متعاقب این بازدید میدانی در کارگاه TBM برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت حوزه‌های عملکردی شرکت خاکریزآب، ضرورت تبدیل این شرکت به سازمان به منظور ایجاد یک متولی مشخص در حوزه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر تهران مطرح و بر لزوم پیگیری این موضوع تاکید شد. ضرورت توجه حداکثری به ملاحظات زیست محیطی در اجرا و نگهداری از مجاری جمع آوری و هدایت رواناب‌ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.