به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه12؛وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ، حجه الاسلام سیدحسینی امام جماعت مسجد و مدیران منطقه با حضور در مزار پنج شهید مسجد فائق ، ضمن ادای احترام ، اقدام به غبار روبی با گلاب نمودند.

حجه الاسلام سید حسینی امام جماعت مسجد فائق از نحوه شناسائی دو شهید گمنام مدفون در مسجد توضیح دادند و گفتند: اعجاز این دو شهید همین بس که پس از گذشت شش سال از شناسائی شهید اول ،دومین شهید گمنام که در فواصل زمانی به شهادت رسیدند ، پس از آزمایش DNA ، هر دو عزیز پسر عموی هم بودند و کاملاً اتفاقی در کنار هم دفن گردیده اند.

انارکی محمدی دو شهید شناسائی شده را که از شهدای استان کرمان هستند ، باعث افتخار دیگر استان دانست و گفت:  شهدای گمنام گوهر هائی در سطح منطقه اند که توفیق غبارروبی شان در طرح پنجشنبه_با_شهدای_محله مان برای مدیران شهری منطقه میسر گردیده است.

مسجد فائق در محله ایران خیابان شهید فیاض بخش واقع شده است که پنج شهید گمنام طی سالیان متمادی تدفین شده اند ( شهید عبدالحسین عرب نژاد خانوکی و شهید حسین عرب نژاد خانوکی) از طریق آزمایش DNA در فاصله شش سال شناسائی گردیدند که با رضایت خانواده شهدا در حال حاضر از نقاط معنوی محله محسوب می شود.