به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، نصرتی شهردار منطقه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران رزمنده و ایثارگر شاغل در منطقه عنوان کرد: اگر بخواهیم به واقعیت امر بپردازیم اینکه این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به سادگی بدست نیامده و شما و امثال شما بابت به ثمر رساندن این انقلاب و نظام به این مرحله هزینه‌ها کرده اید پس نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: بسیاری از افراد تلاش می کنند واقعیت‌‌های دفاع مقدس کمرنگ شود؛ نگذاریم فضای ایثار و شهادت به دست فراموشی سپرده شود و هر کس با توان و ادبیات خود در راه اشاعه فرهنگ جهاد و ایثار قدم بردارد. چرا که این فضا قابلیت تاثیرگذاری روی نسل ها بخصوص نسل جوان جامعه را دارد و درک و فهمی که قبول آن برای نسل امروز سخت شده احیا کنیم و نگذاریم فراموش نشود.

وی افزود: برگزاری برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاهها، موزه ها، دیدار با خانواده شهدا، برنامه راهیان نور و روایت راویان جنگ همگی ابزارهایی برای شناساندن این واقعیت مهم به نسل امروزی است؛ اما متاسفانه در این راه آنچنان که باید و شاید ارتباط دلی و حسی با نسل جوانمان برقرار نکرده ایم. برای خود و نسل امروز ارزش قایل شویم و با بیان اتفاقات رخ داده بتوانیم دوره سختی که پیش رو داریم با اقتدار و دست به دست هم پیش ببریم.