به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، انمیشن سینمایی «بی‌پلاک» با محوریت مجاهدت‌های شهید ابراهیم هادی پنج‌شنبه ششم مهرماه در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در جوار یادمان این شهید سرافراز با حضور عوامل فیلم و دوستداران این شهید رونمایی شد. فیلم پویانمایی «بی پلاک»، یک فیلم جنگی و اکشن است که با تکنیک سه بعدی رایانه‌ای به تهیه‌کنندگی «اسداله دیانتی» و کارگردانی «اسماعیل یوسفی» در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است

این تله فیلم بلند که به سفارش مرکز پویانمایی صبا توسط استودیو انیمیشن رضوان برای رده سنی نوجوان و عام تولید شده، تدوین سینمایی از فصل چهارم مجموعه «سلام بر ابراهیم» است. بی پلاک، با موضوع دفاع مقدس، سبک زندگی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل و همسنگران سلحشور وی و دلاورمردان عرصه جنگ را در جبهه غرب و جنوب به تصویر می‌کشد و فرهنگ ایثار و شهادت را در رخداد‌های کانال کمیل تا لحظه شهادت این مرد بزرگ به نمایش می‌گذارد.

مجموعه سلام بر ابراهیم کتابی است که درباره شهید ابراهیم هادی به رشته تحریر درآمده و انیمیشن بی‌پلاک با هماهنگی خانواده این شهید در چهار فصل در حال ساخت است که تاکنون فقط تولید فصل چهارم آن مطابق با سفارش مرکز پویانمایی صبا به اتمام رسیده است. از دیگر عوامل این پروژه می‌توان به آرمین رهبر، آهنگساز این مجموعه و افشین زی نوری سرپرست دوبلاژ اشاره کرد.