به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی منطقه ۴  " علی اصغر کمالی زاده " با بیان این مطلب گفت: عملیات عمرانی در    ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و۷ ، در قالب اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، نقاشی ، اجرای کاشی و سرامیک داخل  و نازک کاری ساختمان پایان یافته و  با  100  درصد پیشرفت فیزیکی در چهارراه استقلال  آماده بهره برداری می باشد.

او با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران نواحی ۳ و ۷ به مساحت  2100 متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۴ با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند افزود: این ساختمان در  3 طبقه با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه  و تهویه  برای 250 نفر از کارگران منطقه پیش بینی شده است.

کمالی زاده همچنین از آغاز احداث اسکان کارگری باغ پرندگان  خبر داد و گفت: ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به مساحت  240 متر مربع در 2 طبقه آغاز شده است.