به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی شهردار این منطقه در تشریح روند احداث معابر در سطح منطقه ۲۲، گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطق جوان و نوپای شهر تهران است و قابلیت توسعه در جای جای منطقه مشاهده می شود اما بالغ بر ۵۰ درصد معابر منطقه هنوز شکل نگرفته و این موضوع یکی از مطالبات اصلی شهروندان و یکی از شاخصه‌های مهم توسعه محسوب می‌شود. 

وی بیان کرد: در منطقه ۲۲ به دلیل ساخت و سازهای بسیار زیادی که در حال انجام است و وجود شهرک‌های مسکونی جدید التاسیس در محلات ۱۲ گانه روند ساخت معابر بسیار بیشتر از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است.

وی افزود: عملیات اجرایی معبر آینده با توجه به درخواست های مکرر شهروندان ساکن در منطقه و جهت سهولت در تردد شهروندان  شروع و عملیات خاکبرداری و جدول گذاری و زیرسازی آن به پایان رسیده است.

نصرتی از اجرای عملیات پخش مکانیزه آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه با بکارگیری ۱۷ هزار تن آسفالت در مساحتی بالغ بر ۱۲۰ هزار مترمربع از ابتدای سال تاکنون خبر داد و عنوان کرد: بخشی از عملیات آسفالت‌ریزی در این منطقه به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و بخش دیگر نیز مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده می‌شود.

به گفته شهردار منطقه ۲۲؛ تا پایان سال جاری عملیات پخش آسفالت ۴۰ هزار تنی در معابر محلات غرب تهران اجرا خواهد شد.