به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه13 گفت: محلات ناحیه یک یکی از نقاط قدیمی منطقه 13 می باشد که در بافت فرسوده قرار دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ضرورت توسعه زیرساخت‌های شهری آن، پروژه های توسعه محله ای بر اساس اولویت بندی و با جدیت در مرحله اجرائی قرار دارد.

به گفته او، عملیات پیاده روسازی محدوده همراه با احداث نوار بساوایی ویژه نابینایان و همسطح سازی به وسعت بیش از یک هزار و 670 متر مربع انجام شده که با رضایتمندی ساکنان و اهالی محلات همراه بود. 

شهردار منطقه 13 به دیگر پروژه‌های عمرانی در پنج ماهه ابتدائی سال اشاره کرد و اظهار داشت: فرآیند عملیات جدول بندی معابر منطقه بر حسب نوع جوی و معبر شامل تک جدول، کانیو و نهر به طول بیش از 6 هزار و 341 متر با هدف  جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آبهای سطحی انجام شده است. 

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: در پنج ماهه ابتدائی سال در مجموع، بیش از هزار و 619 تن برای روکش مکانیزه آسفالت و 2 هزار و 176 تن برای لکه گیری و روکش دستی آسفالت اجرا شد.