به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ ، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: این منطقه جز کهن سال نشین ترین مناطق تهران است، لذا توجه بیشتر به موضوعات مناسب سازی فضاهای شهری برای ایجاد تسهیل در تردد و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با سالمندی جز اولویت برنامه های فرهنگی و عمرانی در قلب پایتخت محسوب می شود.

شهردار منطقه۶، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری منطقه به منظور ایجاد عدالت در بهره مندی شهروندان از فضاهای شهری طرح های ویژه ای در دستور کار دارد و در پروژه "پاتوق حال خوب سالمندی" به شهروندان قدیمی و سالمند توجه ویژه داشته است. 

وی با اعلام اینکه این ساختمان در بوستان نظامی گنجوی واقع شده است گفت: قطعاً این ساختمان، فضا و فرصتی دوباره برای ادامه و ارتقاء تعاملات اجتماعی و گذراندن اوقات فراغت برای شهروندان سالمند ایجاد خواهد کرد و  سالمندان عزیز می توانند در کنار هم و همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ساعات خوشی را بگذرانند.

به گفته روحانی قرار است این پروژه که ساخت آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه با حضور سالمندان و مدیران ارشد شهری به بهره برداری برسد.