به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه کودکان ارزشمندترین سرمایه‌ ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند افزود: ما امانت‌ داران این هدیه‌های الهی هستیم، به همین منظور هفته‌ ملی کودک فرصت مغتنمی برای معطوف‌ کردن توجه به مسائل و نیازهای این قشر حساس و مهم جامعه است. 

او ادامه داد: اداره آموزش های شهروندی منطقه برنامه های آموزشی و فرهنگی مناسبی را برای کودکان و والدین آنها در نظر گرفته است که اجرای اردوی شهر در دست بچه ها، اعزام به دهکده کودک، کاروان شادی، نشست صمیمی کودکان با مدیریت شهری منطقه، همایش آموزشی کودک و خانواده و ... از جمله آنهاست. 

به گفته این مسئول جشن ویژه ای نیز 18 مهر در مرکز پرتو برای کودکان کار همراه با اجرای موسیقی، عروسک گردانی و ... برگزار می شود.

فرهادی اظهار کرد: بازدید کودکان از ایستگاه آتش نشانی 133 در محله شهرک رسالت و حضور دانش آموزان مدرسه شهید امامی در مرکز معاینه فنی خودرو شقایق در قالب طرح شهر در دست بچه ها طی این هفته انجام می شود.

شهردار منطقه بیان کرد: همایش آموزشی نقش خانواده در تربیت کودک 17 مهر در مرکز کارآفرینی  شهرک رسالت، برپایی جشن طی دو نوبت صبح و عصر در مدرسه شهید موسوی ناحیه سه، سرای محله عبدل آباد، خانی آباد جنوبی و .... از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت این هفته است .

همچنین طی دو روز دانش آموزان مدارس شهید هاشمی نژاد، اشرفی اصفهانی، شهید رجبی، الغدیر، کیهانی، مرزبان، آیین مهر، جهاد دختران، شهید موسوی و عمار یاسر به پارک شهر محل برگزاری ویژه برنامه دهکده کودک اعزام خواهند شد تا از برنامه های متنوع بهره مند شوند.