به گزارش اکونا پرس،

شهروندان باب الرضای پایتخت در ۱۳ آبان با اعلام حمایت و همبستگی با مقاومت اسلامی  فلسطین کشتار کودکان و زنان بی دفاع به عنوان یکی از فاجعه بارترین جنایات جنگی و نسل کشی تاریخی را که بر همگان در همه جای جهان آشکار و‌ هویداست محکوم خواهند کرد.

معتقدیم رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل و متحدانش از جمله آمریکا باید بدانند که  ننگ چنین جنایت هایی هرگز پاک نخواهد شد و همان گونه که روز گذشته سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود با بهره گیری از سخنان مقام‌معظم رهبری «مدظله» عنوان کردندکه  :«امام خامنه‌ای به ما در جنگ ۳۳روزه گفت ما پیروز می‌شویم» و ما پیروز شدیم. چند روز پیش هم فرمودند غزه و مقاومت قطعا پیروز خواهد شد. ما نیز سخنان رهبر انقلابمان را به گوش جان شنیدیم و بی شک و به زودی پیروزی غزه را جشن خواهیم گرفت.

همچنین شهرداری منطقه۱۵در این ایام تلاش دارد  با هویت بخشی سیمای بصری و همچنین برگزاری ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان و ویژه برنامه های دانش آموزی در مدارس، مساجد و محلات ۱۹ گانه ی منطقه با شعار "نظم نو جهانی با نسل آرمانی"، سخنرانی های بصیرت افزایی سیاسی ویژه نوجوانان دهه هشتادی، برپایی تجمعات دانش آموزی، کارگاه و اردوهای تفریحی -آموزشی و مسابقات ورزشی ؛ زمینه حضور پرشور دانش آموزان باب الرضای پایتخت را در حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین‌، جهت انزجاراز استکبار جهانی اعلام کند.