به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار این منطقه، هم افزایی و تقسیم کار بین معاونت ها و نواحی ششگانه در ارائه خدمت به منظور برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانش آموز را رمز ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.

شهردار منطقه۶ ادامه داد: تبلیغات محیطی در طول مسیر راهپیمایی، فضاسازی و آماده سازی فضای داخلی لانه جاسوسی،رفع آلودگی بصری، رفت و روب، هرس درختان،پاکسازی باغچه ها ، لکه گیری،گیت بندی های ورودی مسیر و ... از جمله اقدامات خدمت رسانی در طول مسیر راهپیمایی برای شهروندان بود .

همچنین نصب علائم ایمنی و تجهیزات ترافیکی در روز جمعه و شامگاه شنبه و استقرار نیروهای پلیس راهور در این معابر و مسیر راهپیمایی از جمله اقداماتی بود که در راستای ساماندهی جریان ترافیکی صورت گرفت.

سید مرتضی روحانی در تشریح اقدامات پردیس فرهنگی قلب پایتخت اظهار داشت: برپایی غرفه‌های مختلف با محوریت مبارزه با استکبار جهانی با موضوع میز شن، خوشنویسی شعار‌های مرتبط، ثبت نقاشی ، روایت تصویر آگاهی رسانی در خصوص واقعه تاریخ ساز تبعید حضرت امام خمینی (ره)،روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی ،اجرای تئاتر در خصوص جنایات آمریکا و اسرائیل به همراه پخش تصاویر مرتبط در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و " ۱۳آبان در گذر زمان" از جمله ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده بود. مسیر راهپیمایی روز دانش آموز در منطقه ۶ پاکسازی شد

شهردار منطقه۶، از پاکیزه سازی مسیر راهپیمایی روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پس از اتمام راهپیمایی به همت ۲۰۰ نیروی انسانی و با استفاده از ۳۰ دستگاه خودروی ویژه، تمام مسیر راهپیمایی نظافت و پاکسازی شد.

روحانی با بیان اینکه پوسترها و برچسب‌ها جمع آوری و باغچه‌ها و نهرهای روباز نیز پاکسازی شده است، ادامه داد: به کمک ماشین های جمع آوری پسماند و جاروب‌های مکانیزه نظافت کامل معابر و جمع‌آوری پسماندهای خشک از سطح محدوده صورت گرفته است.

شهردار منطقه۶ افزود: در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز دانش آموز از سه روز قبل از برگزاری مراسم کارهای اجرایی و نگهداشت مسیر آغاز شد.

همچنین نیروهای شهربان و معبربان منطقه به صورت آماده‌باش از شب قبل از مراسم به منظور جلوگیری از ورود بساط گستران و دستفروشان در مسیر راهپیمایی حضور داشتند.