به گزارش اکونا پرس،

انارکی محمدی شهردار منطقه 12 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس از طرح جمع آوری معتادین متجاهر در محله هرندی و شوش خبر داد و گفت: با حضور میدانی سردار محمدیان فرمانده فراجا در استان تهران و حجة الاسلام حسین زاده معاون دادستان دادگاه انقلاب استان تهران و مسئولین اجرائی نسبت به شناسائی و جمع آوری خانه های پلاک قرمز و انبار غیر مجاز با حکم قضائی اقدام شد.

شهردار منطقه 12 ادامه داد: دغدغه بزرگ شهروندان و ساکنین محلات هرندی ، شوش و باغ آذری که در مجاورت هم و حدفاصل مناطق 12،15 و 16 قرار دارند، موضوع آسیب های اجتماعی است.

به گفته انارکی محمدی،  معتادین، کارتن خواب و بی خانمان ها، خانه هایی با کاربری غیرمجاز در سطح منطقه  وجود دارند که رفع این مشکلات نیاز  به حضور نهادهای مرجع و قضائی و اجرائی دارد  و بر اساس قانون باید این نقاط از بین برود.

وی بیان کرد: در این طرح ۱۴ باب از مراکز غیر مجاز که اقدام به تفکیک زباله می کردند، پلمب شدند؛ 2  باب منزل مسکونی محل فروش مواد مخدر پلمب و ۵٠٠ نفر از  معتادین شناسائی و جمع آوری شدند.

شهردار منطقه 12 گفت: کار پاکسازی با حضور مراجع قضائی ، انتظامی و مدیریت شهری آغاز و این روند تا جلب رضایت کامل شهروندان ادامه خواهد داشت.