به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در بوستان ها از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار گفت: ایجاد محیطی ایمن در بوستان‌های منطقه از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار، یکی از مهمترین اولویت‌ها است و این مهم با همکاری و تلاش شبانه روزی نیرو های یگان حفاظت منطقه 13 و همراهی سایر نیرو ها از جمله نیروی انتظامی در راستای آرامش شهروندان محقق می شود.

او با اشاره به تعامل انجام شده با فرماندهی یگان های ویژه فراجا از اواسط آبان ماه جهت استقرارنیروهای آن فرماندهی و عوامل یگان حفاظت در بوستان سرخه حصار افزود: در این طرح، ماموران نیروی انتظامی اعم از پیاده و موتوری ضمن گشت‌ زنی در پارک‌ و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی با هرگونه عامل نا امنی برای خانواده‌ها و شهروندان برخورد می‌کنند.

شهردار منطقه 13 همچنین به اجرای مستمر طرح جمع آوری افراد کارتن خواب ، بی خانمان ها ، معتادان متجاهر و ... اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی منطقه، گشت ها به طور مستمر انجام و در صورت مشاهده افراد مذکور توسط واحد گشت سازمان خدمات اجتماعی به مراجع ذیصلاح معرفی و منتقل می شوند. محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه باهمکاری نیروی انتظامی در این طرح تلاش می کند حداکثر امنیت را برای حضور خانواده‌ها در همه ایام به ویژه ساعات پایانی شب در تفرجگاه‌ها به خصوص بوستان های بزرگ تامین کند.

۱۲:۵۴