به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به وجود انبار تجاری ناایمن در محدوده پل بسیج(نبش ۲۰ متری قصرفیروزه و مظاهری) گفت: علاوه بر اجرای طرح بازآفرینی شهری و تعریف طرح محرک توسعه برای احداث یک مجموعه بزرگ تجاری و ایمن سازی این بناها ، ۲ هزار فرصت شغلی جدید نیز برای ساکنان ایجاد می‌شود.

شهردار منطقه به تغییر کاربری انبارچای به مجموعه سرای ایرانی اشاره کرد و افزود: این طرح با تامین پارکینگ های مورد نیاز در حال ساخت است که در مرحله اول ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ خودرو در حال انجام است.

محمد شیری در توضیح بیشتر گفت: پیوست ترافیکی و اجتماعی به منظور تسهیل تردد و ترافیک در حال تهیه است و در خصوص ایجاد بن‌بست ترافیکی که در همه مراکز خرید صورت می‌گیرد و یکی از نگرانی‌های مردم  است پیگیری مستمر داریم.

او  با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با دستگاه های ذیربط برای رفع مشکلات مرکز خرید سرای ایرانی گفت: افتتاح مجموعه سرای ایرانی به عنوان پروژه محرک توسعه در منطقه 15، است و باعث ایجاد ۲هزار فرصت شغلی جدید برای ساکنان شده است اما نمی توان مشکل ترافیکی این محدوده و دغدغه اهالی را نادیده گرفت به همین سبب جلسات متعددی با پلیس راهور و مالک پروژه در حال برگزاری است.

محمد شیری در ادامه به نوسازی و تجهیز ایستگاه ۱۵،آتش نشانی نیز اشاره کرد و گفت: این ایستگاه در کنار مجموعه سرای ایرانی قراردارد و با توجه به فرسوده بودن بنا در نشست مشترک با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نوسازی ایستگاه آتش نشانی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز گفت: به درخواست شهردار منطقه جلسه هم اندیشی جهت شناسایی نواقص، رفع گره ترافیکی و اعلام نظریه کارشناسی به مدیران شهری برگزار شد تا با برنامه ریزی های مستمر بتوان مشکلات و موانع و گره‌های ترافیکی را بر طرف کرد.

این نشست با حضور شهردار منطقه،سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ صبا رئیس پلیس راهور منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و مالک سرای ایرانی برگزار شد.