به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری با اشاره به اینکه یکی از راه های تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی، مناسب سازی فضاهای شهری در جهت  تسهیل تردد و حضور تمامی اقشار مردم به ویژه سالمندان، معلولان، بانوان و کودکان در سطح جامعه است افزود: به همین سبب طرح  مناسب سازی معابر و بوستان ها در اولویت قرار دارد و کمیته تخصصی مناسب سازی نیز با حضور اعضای این کارگروه به صورت مستمر برگزار می شود.

او در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای سال پرداخت و افزود: مناسب سازی 11  معبر در سطح نواحی هفتگانه و نیز مناسب سازی 2 بوستان و یک بازار میوه و تره بار در حال انجام است.

شهردار منطقه در پایان به تمهیدات و فعالیت ها انجام شده در مناسب سازی بوستان ها اشاره کرد و افزود: نصب نیمک ویژه معلولان، تابلو راهنما، استفاده از کف پوش های مناسب، نصب آبخوری ویژه معلولان، و ...از جمله این اقدامات است.  

کمیته مناسب سازی منطقه 15 با حضورشهردار منطقه، معاونین فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری، مدیر فرهنگی، نماینده و دبیر انجمن معلولین منطقه، نماینده معاون فنی و عمران شهرداری تهران و نماینده سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد.