به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: طبق نظریه هواشناسی از ساعات آینده امروز کاهش محسوس دمای قابل ملاحظه ای در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تمهیدات ضروری انجام شد تا برای تردد شهروندان و خودروها مشکلی پیش نیاید‌.

شهردار منطقه چهار ادامه داد: البته عملیات پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در زمان بارش از  پایان فصل تابستان در این منطقه آغاز و در این اقدام جوی ها، کانال ها، چاه ها و مسیل ها به طور منظم بازبینی و لایروبی شد و نقاطی که احتمال حادثه خیز بودنشان بیشتر بود، رصد گردید.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این عملیات ادامه داد: با تجهیز یک سایت اصلی برف روبی  بعنوان پشتیبان در بلوار شهید باباییان خیابان پیشوا و ۸ سایت فرعی در نواحی 9گانه و رصد لحظه به لحظه معابر و محلات قبل و حین بارش همچون بارش های گذشته به امید خداوند مشکلی در منطقه دیده نخواهد شد.

کمالی زاده با اشاره به تجهیزات زمستانه در این عملیات گفت: در این آماده باش با مساعدت و همکاری کارگران فضای  سبز، شارژ250 مخزن رنگ ، آمادگی ۵ دستگاه نمک پاش مکانیزه غلتان از سازمان پسماند و شارژ  ۱۷۰۰ تن شن در سایت اصلی و ۷۰۰ تن نمک تخلیه شده در نواحی بالادستی (۳-۷-۸-۹) هر کدام ۲۵ تن و در مجموع ۱۰۰ تن شن و نمک توزیع شده در این عملیات منطقه در حالت آمادگی به سر می برد.