به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری ضمن ادای احترام به خانواده های معظم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و به ویژه مدافعان سلامت، روز پرستار را گرامیداشت و از زحمات و خدمات این قشر فداکار و ایثارگر جامعه قدردانی کرد.

او با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار گفت: پرستاری یعنی صبر، فداکاری و بردباری و چه زیبا و به جا روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها که خود اسوه صبر، استقامت و فداکاری است، به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

شهردار منطقه به ایثارگری ها و جانفشانی های این قشر فداکار در عرصه های حساس کشورمان اشاره کرد و گفت: پرستاران با شجاعت و رشادت های خود در دوران دفاع مقدس و همه گیری کرونا صحنه های بینظیر و کم نظیری از ایثارگری و از خودگذشتی را خلق کردند و با مجاهدت های مدافعان سلامت با کمترین هزینه و خسارات از بحران کرونا عبور کردیم .

محمد شیری در ادامه به جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه  اشاره کرد و گفت: پرستاران و کادر درمان فلسطینی نیز  با وجود جنگ و ناامنی متعهدانه تا آخرین نفس در کنار مردم مظلوم خود هستند تا بتوانند به شهروندان خود خدمات ارائه کنند .

شهردار منطقه با اشاره به اینکه جانفشانی ها و از خودگذشتگی ها  پرستاران ستودنی است، اظهار امیدواری کرد: به یمن میلاد با سعادت حضرت زینب(س) برکات الهی  شامل تمام ممالک اسلامی به ویژه غزه شود و به زودی شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی باشیم.

همچنین شهردار منطقه در همایش بزرگ خواهران زینبی «س» که همزمان با گرامیداشت روز پرستار با همکاری کانون خدمت رضوی منطقه 15 و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای خاوران برگزار شد از خانواده معظم شهدا و پرستاران تقدیرکرد.

برپایی ایستگاه صلواتی چایخانه رضوی، اجرای گروه سرود  با مضامین حمایت از مظلومین فلسطین، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و نیز حضور خادمین آستان قدس رضوی همراه با پرچم  گردانی متبرک به حرم رضوی از دیگر برنامه های همایش بزرگ خواهران زینبی «س» بود.

IMG_8050

0S4A1780

71c68c76-24e9-4407-a57a-7cbeb2b8047f