به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه12؛ سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، انارکی محمدی شهردار منطقه در نشست شورای معاونین این منطقه که مصادف با گرامیداشت هفته بسیج است در مورد فلسفه وجودی بازدیدهای نظارتی و میدانی از مناطق مختلف شهر تهران آگاهی از مشکلات و مسائل منطقه از زبان شهردار ،معاونین و کارکنان از نزدیک است؛ چراکه که در شیوه حکمرانی جدید سیاستگذاری ها از پایین به بالا است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۲ قلب تهران است که وجود اماکنی مانند مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر و وزارتخانه، بازار و... دارای دو وجه تهدیدی و فرصت به شمار می روند، تصریح کرد: بافت تاریخی موجود در منطقه، یک هویت در سطح شهر و کشور است که علاوه بر خدمات رسانی موجود بایستی در بحث گردشگری برنامه ریزی مدونی و مستمری صورت گیرد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از مواردی مانند: موضوع عدم برنامه ریزی جامع آسیب‌های اجتماعی این منطقه به ویژه محله هرندی ، وضعیت نامناسب در بافت فرسوده، تعداد فراوان کودکان کار و سکونت اتباع، کمبود سرانه ها مخصوصا فضای سبز و میادین میوه و تره بار ، ترافیک ، بحث ایمنی در بازار اشاره کرد.

انارکی محمدی نیز گزارش جامع و کاملی از ظرفیت ، تهدید و فرصت های سطح منطقه ارائه داد و در ادامه هر یک از معاونین تخصصی مواردی که نیاز است در حضور عضو هیات رئیسه شورای اسلامی بیان شود به صورت جامع اعلام گردید.

در ادامه عضو شورای اسلامی شهر تهران  با دیدار رو در رو با بانوان شاغل منطقه  ضمن ارائه مسائلی در موضوع بانوان پای صحبت تعدادی از همکاران نشست و درجریان موضوعات و مسائل  اداری و شغلی آنان قرار گرفتند که این دیدار دوساعته با حضور اکثریت بانوان همکار منطقه انجام گرفت و شهردار منطقه، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی ، معاون اموراجتماعی وفرهنگی و رئیس اداره سرمایه انسانی نیز ضمن حضور به سوال آنان پاسخ دادند.