به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور گفت: در راستای اجرای شیوه نامه  ابلاغی آموزش های شهروندی شهرداری تهران و با توجه به ضرورت رشد و توسعه فعالیت کانون های نوجوانان در مناطق، دبیر خانه منطقه ای کانون نوجوانان این منطقه با حضور بهرامی نماینده اداره کل آموزش های شهروندی، دبیران کانون های نوجوانان محلات و مسئولین خانه های آموزش شهروندی در محله شریعتی جنوبی ناحیه دو افتتاح شد.

در این مراسم بهرامی اجرای فعالیت های کانون توسط دبیران دختر و پسر محلات ۱۳ گانه را هدف افتتاح این دبیر خانه اعلام کرد و افزود: این فضا شرایط را برای ورود نوجوانان به عرصه مسئولیت ها در آینده هدایت و راهنمایی می کند و نوجوانان با فراگیری آموزش ها و برنامه ریزی مناسب و هدفمند می توانند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا خواهند کرد.  

در ادامه مدیر آموزش های شهروندی منطقه پیرامون اهداف، رسالت و وظایف دبیران محلات مطالبی را بیان کرده و از دبیران محلات خواست تا گزارشی از فعالیت های کانون در محلات خود به تفکیک دختران و پسران ارائه و برنامه های ماه های آتی محلات را اعلام کنند.  

در این برنامه دبیران منطقه ای کانون دختران و پسران در مورد برنامه های خود مطالبی را بیان کردند و از دبیران محلات  خواستند تا در انجام فعالیت دبیرخانه مانند هماهنگی و سازماندهی فعالیت هایی همچون گردهمایی نوجوانان محلات و هم اندیشی در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه نوجوانان مانند برپائی اردو، کلاس های  آموزشی، مراسم های  ملی و مذهبی دبیران منطقه ای را همراهی کنند.

شایان ذکر است در این  مراسم از تعدادی دبیران فعال دختر و پسر کانون محلات  با اهدای هدیه تقدیر شد و سپس  دبیران محلات با همراهی کارشناسان و دبیران منطقه ای کانون  از اتاق دبیرخانه منطقه ای دیدن کردند.