به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس تعداد فراوانی پیام‌ها و آمار ثبت شده و طبق اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری منطقه۸ در حوزه‌ رفت و روب، موضوعات این حوزه کاهش ۴۳ درصدی را نسبت به مهرماه سال جاری داشته است. 

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین جلسه نظارتی سامانه۱۳۷+ ادامه داد: در این جلسه میزان ثبت پیام‌های شهروندی طی سه ماه اخیر در سطح نواحی ۳‌گانه شهرداری منطقه بررسی شد که ناحیه سه این منطقه بیشترین کاهش ثبت پیام رفت و روب را داشته است. 

شهردار منطقه۸ با اعلام گزارش تعداد پیام‌های دریافتی رفت و روب در سطح نواحی این منطقه افزود: تعداد پیام‌های مرتبط با این حوزه در مقایسه با مرداد ماه سال جاری و مهر ماه در ناحیه یک، از مجموع ۵۵۹ پیام به ۴۰۵ پیام، ناحیه دو از ۷۲۶ به ۵۶۱ پیام و در ناحیه سه از ۱۵۶۸ پیام شهروندی به عدد ۶۶۷ رسیده است. 

تنهایی تصریح کرد: براساس این گزارش تعداد کل پیام رفت و روب منطقه۸ در این بازه زمانی حدود ۲۸۵۳ پیام بوده که این عدد با تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان و رسیدن به تعداد ۱۶۳۳ پیام در مهر ماه، کاهش ۴۳ درصدی داشته است. 

گفتنی است همچنین در شانزدهمین جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه مدیریت و نظارت همگانی ۱۳۷+ شهرداری منطقه۸ بر پاسخگویی به پیام‌های شهروندان در کمترین زمان ممکن  نیز تاکید شد.