به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهندس مسعود درستی در آیین افتتاح ساختمان راهبران گفت: روزانه ۲ و نیم میلیون سفر با مترو انجام می شود و از آغاز بهره برداری مترو تاکنون این عدد از مرز ۱۱ میلیارد سفر گذر کرده و این اتفاق به همت تمامی همکاران در شرکت بهرره برداری مترو رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه شأن و جایگاه کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد افزود: تأسیس این ساختمان در راستای حفظ شأن راهبران شرکت بود و کار بزرگی به شمار می رود.

درستی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم طی دو سال آینده در حوزه زیر ساخت شرایط را به حد نرمال و استاندارد برسانیم.

در ادامه مراسم معاون پشتیبانی شرکت بهره برداری مترو با تأکید بر اینکه امروز با این مدیریت شاهد شکستن دیوار مستحکم بین صف و ستاد هستیم گفت: در این مدت شاهد عدم انتصابات خارج از شرکت هستیم و تمامی انتصابات از خانواده بهره برداری است و امکانات عادلانه بین کارکنان صف و ستاد برقرار می شود.

وی در پایان عنوان کرد :‌ در این دوره مدیریت با پرشدن تمام انبارها بعد از 5 سال و بازگشت ناوگان زمین گیر شده شاهد اتفاقات مثبتی بودیم.

گفتنی است، این ساختمان 2 طبقه با مساحت بیش از هزار و 200 متر مربع، از امکاناتی چون سالن بدنسازی، ‌آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق استراحت برخوردار است.