به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "وحید مصری" معاون نظارت بر امور اجرایی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران با اشاره به برنامه مرمت انهار، جداول و پیاده‌روهای مناطق در سال آتی، اظهار داشت: در راستای پیاده‌سازی طرح تحول بیست‌گانه نگهداشت شهر، با دریافت برنامه و اولویت‌های مناطق ۲۲ گانه به تفکیک هر ناحیه جهت مرمت انهار و جداول و پیاده‌روها در سال ۱۴۰۳، برنامه مذکور با بازدید کارشناسان و مدیران اداره کل در هر یک از نواحی به تأیید نهایی خواهید رسید.

مصری افزود: در این پایش ضمن تدقیق و بررسی مباحث فنی و اجرایی برنامه پیشنهادی مناطق برای هر یک از نواحی، نهایی‌سازی و مورد تأیید قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از احصاء کامل انهار و جداول نیازمند مرمت و با لحاظ نمودن موضوعات فنی و اجرایی و پیش‌نیازهای انجام عملیات عمرانی شامل اخذ نظر مشاور آب‌های سطحی و برنامه شرکت‌های حفار و خدمات‌رسان، برنامه مناطق در هر یک از نواحی تنظیم خواهد شد.

معاون نظارت بر امور اجرایی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: به همین منظور طی یک هفته بیش از ۳۵۰۰ نشانی در سطح نواحی شهر توسط تیمی متشکل از کارشناسان و مدیران این اداره کل به همراه مسئولین نواحی و منطقه مربوطه مورد بازدید قرار گرفته است.