به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه مسابقات "قهرمان شهر۲ "، دور منطقه ای آغاز شده است، گفت: افزایش شادی و نشاط، ایجاد حس اعتماد به نفس و ترویج ورزش همگانی بین شهروندان از اهداف برگزاری این مسابقات است و این رویداد ها می تواند ضمن ترویج موارد مذکور، شناسایی استعداد ها را نیز به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه  مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله برگزار می شود که دور محله ای آن، چندی پیش در محدوده محلات برگزار شد، افزود: در حال حاضر این مسابقات با رقابت ۲ هزار شهروند در مرحله منطقه ای ویژه خانم ها و آقایان در حال برگزاری است و تیم های قهرمان مرحله قبل، در این مرحله با یکدیگر به مصاف هم می روند.

شهردارمنطقه13 اظهار داشت:  در این مسابقات خانم ها در ۱۰ رشته ورزشی شامل والیبال، بسکتبال، بدمینتون، بومی _محلی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، تنیس رو میز، شنا، ژیمناستیک و داژبال با بکدیگر  در مجموعه ورزشی عماد مغنیه ، الزهرا (س) و کوثر به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین آقایان نیز در ۱۰ رشته ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، گل کوچک، بدمبنتون، دومیدانی، تنیس رو میز، فوتبال دستی، کشتی و شنا در مجموعه های عماد مغنیه، وصالی و کوثر  با یکدیگر رقابت می کنند.

شهردارمنطقه13 خاطر نشان کرد: قهرمان های این رشته های ورزشی پس از مرحله منطقه ای، به مسابقات فرامنطقه ای اعزام می شوند.