به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه 11 اعلام کرد: با توجه به بازدید و برداشت‌های ترافیکی در ساعات مختلف روز و به‌ویژه ساعت پایان طرح ترافیک در محور خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع خیابان لبافی‌نژاد و کسب اطلاع از وجود گره ترافیکی در این تقاطع مقرر شد نسبت به حل این مشکل اقدام شود.

موسوی فعالیت دستفروشان و پارک غیرمجاز حاشیه‌ای را از مهم‌ترین عوامل به‌وجودآمدن این گره ترافیکی دانست و افزود: پس از برگزاری جلسات و مطالعات تخصصی در مورد اجرای جداکننده میانی در این محور تصمیم‌گیری شد تا به این ترتیب هم از حضور دستفروشان جلوگیری شود و هم امکان پارک حاشیه‌ای از خودروهای متخلف گرفته شود.

حسن هدایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: برای حل معضل پارک غیرمجاز خودرو در این معبر و حضور دستفروشان، جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس راهور منطقه، معاون خدمات شهری و محیط زیست و مدیران ادارات فنی و مهندسی و نظارت و اجرا در دفتر این معاونت برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه ضمن هم‌اندیشی و بررسی همه جوانب این مشکلات ترافیکی تصمیم گرفته شد، به منظور روانسازی معبر با اجرای جداکننده میانی در خیابان لبافی نژاد از خیابان ولیعصر (عج) تا خیابان برادران مظفر، از پارک غیرمجاز حاشیه‌ای خودروها جلوگیری و دستفروشان آن محدوده ساماندهی شوند.  

هدائی همچنین بیان کرد: آغاز عملیات اجرای این پروژه به‌زودی آغاز شده و در آینده نه‌چندان دور شاهد کاهش ترافیک و روانسازی حرکت خودروها در این محور خواهیم بود.